اخبار سایت, جدول سنگی لایبید, سنگ چینی لایبید, سنگ فرشی کریستال لایبید, سنگ کریستال تیشه ای, سنگ کریستال لایبید

چرا سنگ لایبید؟

سنگ کریستال لایبید

چرا سنگ لایبید؟

سنگ کریستال لایبید

تولید انواع سنگ کریستال لایبید

سنگ کریستال لایبید

سنگ کریستال لایبید از خانواده سنگ‌های چینی می‌باشد.معدن این سنگ در حوالی شهرستان لایبید استان اصفهان قرار دارد.این سنگ داری مقاوت مناسبی می‌باشد به همین دلیل امکان فراوری به صورت تایل و اسلب و همچنین بوکمچ نیز فراهم می‌باشد.کاربرد این سنگ در کف , دیوار , سنگ پله و .. به صورت سنگ سابیده و تیشه ای می‌باشد. این سنگ به دلیل مقاومت مناسب در برابر هوازدگی در بیرون و داخل ساختمان قابل استفاده می‌باشد.

این سنگ دارای دو سورت می‌باشد

  • سنگ لایبید سفید (روشن)
  • سنگ کریستال دودی لایبید

سنگ لایبید سفید (روشن)

به غیر از سورت خاکستری (آبی کم رنگ) این سنگ , سورت دیگری با زمینه روشن (سنگ لایبید سفید(روشن)) با خطوط تیره نامنظم می‌باشد که نسبت به دیگر سورت‌های این سنگ طرفداران بیشتر دارد. و سورت دیگری با رنگ زمینه تیره یا دودی و خطوط موازی مشکی می‌باشد..

سنگ کریستال دودی یا ابری لایبید

این سنگ با زمینه آبی کم رنگ و طوسی تا زمینه سفید استحصال میگردد.به غیر از سورت خاکستری و سفید این سنگ , سورت دیگر , سنگ کریستال دودی لایبید می‌باشد که می‌توانید در پروژه‌های ساختمانی خود استفاده نمایید.

 

سنگ چینی لایبید

چرا سنگ لایبید؟

سنگ چینی لایبید اسم دیگر این سنگ می‌باشد..این سنگ عمدتا به خاطر داشتن رنگ خاکستری و  خطوط و هاله‌های مشکی و سفید به سنگ کریستال لایبیدمعروف شده است.معدن این سنگ یکی از قدیمی‌ترین معادن سنگ تزئینی ایران است. این سنگ بصورت سابیده، تیشه ای، بوش همر و جداول سنگی فرآوری می‌گردد. اگر از نظر کاربردی قصد داشته باشید تا به بررسی آن بپردازید نمی‌توان آن را تنها به عنوان یک کالای ساختمانی در نظر گرفت چون به صورت گسترده از آن در کف معابر و فضاهای سبز چون پارک‌های شهری مورد استفاده قرار می‌گیرد و این موارد خود بیانگر کاربرد این سنگ می باشد.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.